Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) розпізнає один
із кількох запропонованих математичних об'єктів (символів, виразів,
геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших; читає і записує числа,
переписує даний математичний вираз, формулу; зображує найпростіші геометричні
фігури (малює ескіз) |
2 |
Учень (учениця) виконує
однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами; впізнає
окремі математичні об'єкти і пояснює свій вибір |
|
3 |
Учень (учениця) співставляє
дані або словесно описані математичні об'єкти за їх суттєвими властивостями;
за допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) відтворює
означення математичних понять і формулювання тверджень; називає елементи
математичних об'єктів; формулює деякі властивості математичних об'єктів;
виконує за зразком завдання обов'язкового рівня |
5 |
Учень (учениця) ілюструє
означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання
математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника; розв'язує
завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням |
|
6 |
Учень (учениця) ілюструє
означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання
математичних дій власними прикладами; самостійно розв'язує завдання
обов'язкового рівня з достатнім поясненням; записує математичний вираз,
формулу за словесним формулюванням і навпаки |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) застосовує
означення математичних понять та їх властивостей для розв'язання завдань у
знайомих ситуаціях; знає залежності між елементами математичних об'єктів;
самостійно виправляє вказані йому (їй) помилки; розв'язує завдання,
передбачені програмою, без достатніх пояснень |
8 |
Учень (учениця) володіє
визначеним програмою навчальним матеріалом; розв'язує завдання, передбачені
програмою, з частковим поясненням; частково аргументує математичні міркування
й розв'язування завдань |
|
9 |
Учень (учениця): вільно володіє
визначеним програмою навчальним матеріалом; самостійно виконує завдання в
знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; виправляє допущені помилки;
повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; розв'язує завдання
з достатнім поясненням |
|
IV. Високий |
10 |
Знання, вміння й навички учня
(учениці) повністю відповідають вимогам програми, зокрема: учень (учениця)
усвідомлює нові для нього (неї) математичні факти, ідеї, вміє доводити
передбачені програмою математичні твердження з достатнім обґрунтуванням; під
керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує
їх; розв'язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням |
11 |
Учень (учениця) вільно і
правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує
їх; самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними; використовує
набуті знання і вміння в незнайомих для нього (неї) ситуаціях; знає, передбачені
програмою, основні методи розв'язання завдання і вміє їх застосовувати з
необхідним обґрунтуванням |
|
12 |
Учень (учениця) виявляє
варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв'язання
математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання;
здатний(а) до розв'язування нестандартних задач і вправ |
Немає коментарів:
Дописати коментар